Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Instämmer!Vilken ljudbok eller tv-program som helst!
Men den är ju för bra och för rolig för att somna till. Älskar den!Jag brukade somna till Hitchhikers Guide to the Galaxy, den gjordes ju för radio ursprungligen så är snäppet bättre än en audiobok. Problemet är att jag somnade jämt mitt i och eftersom jag inte kom ihåg var jag var så fick jag börja från början varje kväll . Till slut tröttnade jag lite på...
“Far out in the uncharted backwaters of the unfashionable end of the Western Spiral arm of the Galaxy lies a small unregarded yellow sun. Orbiting this at a distance of roughly ninety-eight million miles is an utterly insignificant little blue-green planet whose ape-descended life forms are so amazingly primitive that they still think digital watches are a pretty neat idea.”
Instämmer!
Jag sätter nästan alltid den ljudbok jag lyssnar på för stunden på "sleep-timer" (oftast 15 minuter) och det är väldigt sällan jag är vaken när den stänger av sig.
När jag har svårt att slappna av så är Astrid Lindgren min go to. Alla hennes böcker får mig att slappna avNu har vi provat historia, det funkade dåligt eftersom partnern är väldigt intresserad av sådant. Vi har testat där man ska slappna av i kroppen bit för bit, funkar dåligt för mig eftersom jag blir så engagerad i att följa instruktionerna. Det resulterar i att jag blir väldigt avslappnad, men inte ett dugg sömnig....
Nästa test blir Persbrandt!
Jag skulle precis skriva Astrid Lindgren! Böckerna som hon har läst in själv är ju bara såååå mysiga att lyssna på.När jag har svårt att slappna av så är Astrid Lindgren min go to. Alla hennes böcker får mig att slappna av
Jag tror inte jag hunnit med 10 min av den ens en gång. Jösses alltså. Slocknar som en sten.Mamma berättade om något på storytel som Mikael Persbrandt hade spelat in. Något som var tänkt att somna till, fungerat bra för henne, jag har inte testat än.