Premiering av 3års hingst.....

Det är svårt att säga utan att ha sett hästen och vilken potential han har. Varför är han t.ex. inte visad som åring och tvååring? Hur är han hanterad? Många frågor som kräver många svar.....men kom på dessa just nu bara.....
 
Tackar som frågar!
Jo hon heter Tosca, e TC Kashmir, u Gwiazda/Bomarc.
Tosca är min egen uppfödning så jag är faktiskt lite extra stolt över henne. Just nu befinner hon sig i Skåne med sin handler för lite bantning och motion.
Jag hinner inte motionera henne tillräckligt.

Jag har ingen aning om när det är bäst för dej att visa din hingst. Treåringarna kan vara knepiga :confused:
Jag tycker allt att du skall fråga fler arabkunniga om vad som är lämpligt och om han är bra. Men ta gärna honom till avelsvärderingen så kan du få råd där. Jag undrar också varför han inte är visad som ettåring och tvååring. Som uppfödare brukar man ju vara lite pigg på att visa sina avkommor som ettåring.
 
Har varit inne på Ecaho's sida och kollat, som jag förstog det så behöver jag inte kvala till en B show men däremot om jag ska till en A show så måste jag kvala.
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
1 913
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
891
Senast: Crossline
·
Hästvård Jag känner mig så otroligt korkad. Ganska maktlös och frustrerad. Kan någon ge mig hopp? Jag hämtade hem en hingst född 2020 i maj...
Svar
4
· Visningar
1 271
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
955
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp