Bukefalos 28 år!

prenumerationer

B

BeastieBabe

varför får jag inte prenumerera på alla trådar där jag skriver längre för? det finns inte ens ett alternativ.. de enda som finns är "prenumerera inte" och skicka e-post.. men jag VILL prenumerera på ALLA trådar där ja skriver.. fixa nu snabbt tack..
 
Sv: prenumerationer

skumt.. varför ändra mitt i.. nu har ja tappat bort flera trådar.. :( borde vara bättre beskrivet.. innan såg det bra ut men nu.. näe..
 
Sv: prenumerationer

Cheeserica skrev:
Det finns väl visst? Jag kan åtminstone välja "ingen e-post"!

/Erica
:confused: Menar du att "ingen e-post" betyder att man prenumererar på de trådar där man skrivit svar?

Det var då väldigt långsökt. När det finns ett alternativ "prenumerera inte" borde det ju finnas motpolen också dvs "prenumerera".

Har nu bockat i "ingen e-post" så hoppas jag att det betyder "prenumerera" ;)
 
Sv: prenumerationer

Moniq skrev:
Det var då väldigt långsökt. När det finns ett alternativ "prenumerera inte" borde det ju finnas motpolen också dvs "prenumerera".

Saken är den att det inte bara finns en prenumerera, utan fyra, beroende på hur ofta man vill ha e-post med info om prenumerationena.


I övrigt gjorde ag en ändring efter några dagar så att alla användare som standard inte prenumererar på de trådar de skriver i. Vilket jag och många andra användare tyckte var det rimliga.
Tyvärr hade den inställningen från början ställts på prenumerera men skicka inget mail, ledsen att jag hade missat det.
 
Sv: prenumerationer

Så det är under trådverktyg och prenumerera som gäller?
Lite knöligare än vad "favorit" var. Synd!
 
Sv: prenumerationer

Jag fördrog "favoriter", mycket mindre omständigt.

Mitt nuvarande problem är dock att mina prenumerationer inte fungerar. Det syns inte om nya inlägg kommit in (även om det gör det). Var är felet?
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
504
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 560
Senast: Tilly_85
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 353
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 532
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Älgflugor
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp