Priser till hopptävling

S

speedygirl

Jag undrar då vad man kan hitta på för mer priser än bara rosett till en klubbhoppning. Ska man skaffa plaketter eller går det bra med något annat också. Vi har 4st varje år och alla resultaten räknas samman på hösten till en klubbmästare för ponny och en för häst. Så vad tycker ni vi ska med är en rosett??

Vill ha många förslag!
 
Sv: Priser till hopptävling

Till klubbmästarna kan man ju ge en pokal el liknande, de e lite roligt å få.
annars kan man ju ha hästgrejer el nåt till de placerade
 
Sv: Priser till hopptävling

Ett täcke är ju alltid roligt att få speciellt om man kan trycka typ "KM 2005" på...
 
Sv: Priser till hopptävling

Blommor :love:
Gärna i något fint glanspapper. Hästprylar är alltid kul, och jag håller med om täcke...
 
Sv: Priser till hopptävling

Visst täcke är fint och men inte så lättdå det är en klass för ponny och en för häst. Det blir ju svårt med tanke på storlekarna. Men blommor kanske vore något, ett fång med rosor är ju aldrig fel.
 
Sv: Priser till hopptävling

Okej, det kanske blir dyrt att köpa in ett till häst och ett till ponny. Jag skulle satsa på att ge ganska fina priser på de olika deltävlingarna också.
Man behöver ju bara ge rosett, kanske en ros med ett guldpresentband runt och plakett.
Totalsegrare skulle kanske kunna få täcke då...Om det går...
 
Sv: Priser till hopptävling

Ja men vandringspris har vi fast klubben vill inte skaffa plaketter de tycker att de räcker med att de får en rosett. Och plaketter tillhör inte klubbnivå.

Blir så trött!!!
 
Sv: Priser till hopptävling

Det blir nog fler deltagare om det är roligare priser. Kan ni inte kalla tävlingarna för speciella saker så kanske det känns lite mer högtidligt? Påskhoppet? Junihoppet? Vad som helst :p ..
Hm.. Försök övertyga klubben. :D Lättare sagt än gjort kanske... :angel:
Jag håller fortfarande på ett fång blommor..
 
Sv: Priser till hopptävling

vad är det du blir så trött av?
 

Liknande trådar

Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 865
Senast: Cambrie
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 093
Senast: Dentaku
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
1
· Visningar
201
Hundavel & Ras Om allt går som jag vill kommer jag skaffa valp nästa år och planerar för fullt för vilken ras jag ska välja. Har idag en jaktgolden...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 072
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp