Prisklasser hästar

Skye

Trådstartare
Jag har inte köpt häst på länge men ser att fler och fler använder sig av prisklass istället för att lägga ut pris, exempelvis prisklass A eller prisklass D etc.
Var hittar man vilka summor prisklasserna betyder?
 
Jag har inte köpt häst på länge men ser att fler och fler använder sig av prisklass istället för att lägga ut pris, exempelvis prisklass A eller prisklass D etc.
Var hittar man vilka summor prisklasserna betyder?
Det brukar stå någonstans på hemsidan
 
Om det är Facebook är det nog för att det ska vara svårare för Facebook att förstå att det är djur till salu. många har koder och man måste maskera ord som kan förknippas med 'säljes' ,inklusive priser.
Då brukar det stå i nåt nålat inlägg vilken prisklass som är vilken.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag sålde min häst 2017 efter nästan 4 år tsm då jag ramla av rejält och tyvärr blev väldigt rädd. Från att ha tränat tsm och...
Svar
8
· Visningar
840
Senast: Grazing
·
Gnägg Tycker det känns som att priserna droppar och många ligger ute på annons läääänge, stämmer min iakttagelse? Framför allt många unga...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 044
Senast: SiZo
·
Ekonomi & Juridik Köpt en unghäst av hästägare där barnen varit medryttare. Vi har endast köpekontraktet med några få saker vad som ingår tills hästen är...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 687
Senast: lizzie
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 370
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp