Problem med att sidan fryser

För vissa verkar ju problemen uppstått betydligt senare om jag förstår rätt?

Om det är samma problem eller ett antal olika, det är svårt att veta.
 
För vissa verkar ju problemen uppstått betydligt senare om jag förstår rätt?

Om det är samma problem eller ett antal olika, det är svårt att veta.
Nej precis, jag har inte sett någon annan som får de krascherna som jag får. Att jag skrev om det i den här tråden var för att jag funderade på om det var samma problem som frysningen, fast att det uttrycker sig på annat sätt.
 
Tyckte det var bättre igår men idag har det varit helt jäkla hopplöst. Jag kommer in på en tråd och hinner läsa första inlägget, sedan försöker jag scrolla nedåt och då fastnar det. Så får jag öppna upp en ny flik och hoppas det fungerar bättre. Ibland går det men oftast inte...:(
 
Kan det vara så att ni har mobiler med lite lägre specifikationer, lite äldre? Det bör fungera i alla fall men det kanske kan hjälpa till att försöka hitta problemet.
 
Jag har en 3-4 år gammal iPhone, surfar med Safari och har haft problem med hängning några veckor.
 
Kan det vara så att ni har mobiler med lite lägre specifikationer, lite äldre? Det bör fungera i alla fall men det kanske kan hjälpa till att försöka hitta problemet.

Iphone 6, typ 2 år gammal tror jag.

Jag funderar på om det kan ha att göra med reklamen? Då det känns som att det ofta låser sig i samband med att man ska scrolla förbi en reklam som ligger mellan trådarna i listan eller mellan inläggen. Och när det låser sig så blir det som ett "tomrum" där reklamen normalt ska ligga.
Om det är någon/några specifika reklamer det handlar så förklarar det varför det fungerar i bland och ibland inte. Sedan jag skrev mitt föregående inlägg har det t.ex fungerat prickfritt...
 
Aha, fler som har detta problemet ser jag. Inte fel på min IPad då, som jag trodde. Detta händer mig dagligen, att sidan fryser och man kommer ingen vart. Har hållt på åtminstone sista månaden, kanske lite länge.
 
Nej precis, jag har inte sett någon annan som får de krascherna som jag får. Att jag skrev om det i den här tråden var för att jag funderade på om det var samma problem som frysningen, fast att det uttrycker sig på annat sätt.

Jag har samma problem enstaka dagar. Mest när jag sitter vid min iPad Air, får ladda om sidan ett antal gånger innan det funkar när det blir så.
 
Jag har samma problem enstaka dagar. Mest när jag sitter vid min iPad Air, får ladda om sidan ett antal gånger innan det funkar när det blir så.
För mig laddar det om en gång, av sig själv, sedan funkar det. Det är bara på iphone det händer, inte på ipad. För att krångla till det ytterligare. :D
 
Jag kör PC med Explorer och jag noterade nyss att fenomenet uppstår när jag klickar på rubriken och omdirigeras till första olästa... Väljer jag sida själv så är det inga problem. En tråd med några sidor olästa är tydligen för mycket för datorn att klara av...
 
Jag kör PC med Explorer och jag noterade nyss att fenomenet uppstår när jag klickar på rubriken och omdirigeras till första olästa... Väljer jag sida själv så är det inga problem. En tråd med några sidor olästa är tydligen för mycket för datorn att klara av...
Intressant, någon annan som ser samma på mobil eller annat?
 
Hur gammal en telefon är, hur länge sedan man köpte den, är egentligen inte så intressant.

Utan det jag egentligen vill veta är hur kraftfull eller svag den är. Ex.vis är väl iPhone SE den svagaste de säljer nu, sämst processor, minst minne m.m.

Det är inte alltid så lätt att veta dessa saker, men det jag undrar är egentligen om det är så att de lite svagare mobilerna har mer problem med sidan jämfört med de kraftfulla.
Det är inte säkert att det påverkar, men det har tidigare skrivits att svagare mobiler haft mer problem med långsamhet när man skriver i editorn. Inte samma problem som här, men kanske liknande?
 
För mig laddar det om en gång, av sig själv, sedan funkar det. Det är bara på iphone det händer, inte på ipad. För att krångla till det ytterligare. :D
i

Den laddar om av sig själv men lyckas liksom inte lösa problemet utan det bara upprepas om jag låter den försöka själv.:meh: Så jag får liksom visa vem som bestämmer!:p
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
726
Senast: Lutten
·
Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 270
Senast: JohannaB
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 362
Senast: Roheryn
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
234
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp