Problem med att sidan fryser

Har också haft problem och orkar därför inte gå in så ofta på Buke längre .
Fungerar på alla andra sidor jag är på .
 
Jag har samma problem sedan ett antal veckor (åtminstone en månad). Oftast märks det när jag går in på sidan: den laddas och ser ut som vanligt, men sidan fryser (jag kan inte skrolla eller klicka på något, däremot fungerar resten av telefonen utmärkt - kan byta flik, stänga flik, gå in på menyer etcetera.). Android, crome, uppdaterar regelbundet. Mobilen är en Huawei Honor P8 (har jag för mig... Haha.). Jag har inte märkt samma problem med några andra sidor.
 
Jag har precis gjort en ändring gällande hur banners inne i trådar laddas. Möjligen skulle det kunna vara en lösning, men jag är osäker. Återkom med om ni märker någon skillnad.

Info om det är just när ni läser i trådar problemet uppstår eller om det även händer ex.vis på förstasidan eller när ni går in på ett forum och läser trådlistan tas tacksamt emot. Fråga gärna om ni inte förstår hur jag menar.

Jag skulle jättegärna vilja lösa detta problem, men eftersom alla inte drabbas och inte alltid är det svårt att felsöka, framförallt då jag inte verkar drabbas.
 
Info om det är just när ni läser i trådar problemet uppstår eller om det även händer ex.vis på förstasidan eller när ni går in på ett forum och läser trådlistan tas tacksamt emot. Fråga gärna om ni inte förstår hur jag menar.

För mig har det hänt både när jag gått in i en specifik tråd eller när jag är i trådlistan på ett forum. Förstasidan är jag sällan på då jag oftast gr direkt in på Allmänt. Det jag har märkt om jag t.ex går in i en tråd eller till en ny sida, så fryser det sig antingen direkt efter första inlägget (när jag kommer till reklambannern som brukar ligga där under) eller inte alls.
Kommer man förbi där så är det alltså lugnt och man kan läsa hela sidan med inlägg utan problem, men sen kan det bli problem igen på nästa sida i tråden.

Ska hålla koll nu om det blir någon skillnad. :)
 
Kommer bara ihåg att det fryst inne i trådar men kan minnas fel. Idag dök det upp en halv reklam, norweigian bank, men kan såklart inte säga att den var problemet. Ska hålla koll om jag ser den utan att det fryser.
 
Är det nån skillnad på wifi/icke wifi? Jag har bara kollat på min iPhone7/Safari med wifi och det är inga problem
 
För mig har frysningar skett på såväl 4G som wifi.
Gick in här för att skriva att det idag fungerat bra, men ironiskt nog hängde det sig just i denna tråden. :meh:
 
Det hänger sig för mig när jag laddat en sida och scrollat lite. Scrollar jag upp igen och försöker navigera i menyn kan jag inte göra nånting. Laddar jag om sidan funkar det. iPhone/Safari.

Teori: nåt annonsskript hänger sig. Tänkte koppla mobilen till datorn och felsöka lite men sorry, det är nästan 30 grader inne hos mig och datorn genererar också värme! :(:(
 
Har också problem ibland. Upplever samma som @megasus skriver
För mig har det hänt både när jag gått in i en specifik tråd eller när jag är i trådlistan på ett forum. Förstasidan är jag sällan på då jag oftast gr direkt in på Allmänt. Det jag har märkt om jag t.ex går in i en tråd eller till en ny sida, så fryser det sig antingen direkt efter första inlägget (när jag kommer till reklambannern som brukar ligga där under) eller inte alls.
Kommer man förbi där så är det alltså lugnt och man kan läsa hela sidan med inlägg utan problem, men sen kan det bli problem igen på nästa sida i tråden.

Ska hålla koll nu om det blir någon skillnad. :)
Får stänga appen och om man har tur så funkar det när man öppnar igen...

Iphone SE/Chrome
 
Nu upplever jag att sidan inte hänger sig längre. :) För min del verkar det ha hängt ihop med en specifik reklam.
 
Jag har inte gjort några ändringar den senaste tiden, så det skulle kunna vara någon trilskande reklam kanske.
Hur är det för er andra har hängningarna försvunnit nu?
 
Har inte upplevt några problem men för mig har det inte varit en vanligt problem så kan inte säga om det bara är tur.
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: Lutten
·
Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 346
Senast: JohannaB
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 394
Senast: Roheryn
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
251
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp