Problem med att ta bort spel från datorn.

KisseNova

Trådstartare
Jag kan inte avinstallera mina sims 2 spel, detta är orginalskivor som jag köpt i affären. Men när jag klickar på avinstallera så kommer det upp om jag vill tillåta vilket jag vill (har vista) men sen händer det inget mer :crazy:

Skulle ominstallera mina skivor eftersom det krånglar på spelet, men dom går inte att ta bort. Måste avinstallera varje expansion för sig men den sista expansion vill inte bort hur jag än gör.

Tips och förslag någon ?

Sv: Problem med att ta bort spel från datorn.

Använder du programmet lägg till/ta bort när du ska avinstallera ellr klickar du på avinstallera i filen?

Sv: Problem med att ta bort spel från datorn.

Jag är upplärd att alltid ta bort spel med hjälp av kontrollpanalen, men det gick inte. Den totalvägrade så jag fick plocka bort spelmappen och alla genvägar på annat sätt. Så ska man inte avinstallera , men nu fick jag bort spelet iaf.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 826
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för... 69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
40 367
Senast: Habina
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 865
Senast: Juli0a
·
IT & mobiler Jag har varit medlem på Zylom så länge jag kan minnas, men börjar tröttna lite. Dock inte på att spela. Jag gillar plattformsspel och...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka