Problem med msn messenger

miniea

Trådstartare
I förra veckan nångång fick jag ett mail från msn om att en uppdatering på messenger fanns att tillgå. Brukar alltid uppdatera msn när det kommit nya versioner, men den här gången gick det käpprätt åt h*lv*t* :cool: Jag kan inte längre logga in!
Själva uppdaterandet funkar felfritt (har avinstallerat och laddat ner igen flera gånger nu) men sedan så försöker den logga in i alla evighet, ingenting händer inte ens ett felmeddelande.. Dessutom blir hela datorn konstig och långsam och att komma in på internet funkar inte alls, tar man bort msn blir allt som vanligt igen.
Vet någon vad man kan göra åt detta, känner sig liksom lite avskärmad från de man inte träffar så ofta..
Mvh/ miniea

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 754
Senast: Araminta
·
A
IT & mobiler för några dagar sen installerade jag den nyaste versionen av Windows Live Messenger. men sen när jag ska logga in på den funkar de inte...
Svar
11
· Visningar
3 701
Senast: Atomiic
·
F
IT & mobiler Jag har en hel del problem med EA download manager/The Sims 3, där jag registrerar och laddar ner uppdateringar, som måste fungera för...
Svar
2
· Visningar
3 090
Senast: Fozzie
·
IT & mobiler Varje gång jag startar datorn har jag börjat få upp ett felmeddelande om att Java, eller mer exakt jusched.exe, inte är kompatibelt med...
Svar
3
· Visningar
1 378
Senast: Riley
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..