Problem med yahoo-mail?

Albatross

Trådstartare
Är det någon mer som har problem med sitt yahoo-konto just nu? Har försökt läsa mina mail sedan några timmar tillbaka, men kommer inte åt dem - dvs. jag kan logga in och jag ser hur många olästa mail jag har, men när jag försöker öppna själva mailboxen får jag meddelandet att sidan antingen är upptagen eller ligger nere. Nu börjar jag så smått bli orolig över att det endast är min mail som krånglar, så därför undrar jag om fler sitter i samma sits?

Sv: Problem med yahoo-mail?

Nej min yahoo klyddar oxå när ja ska in i inkorg så stängs d ner å d har d gjort en tid nu å d e tur att d e gamla mail adressen å ja vet att där bara kommer en massa spam men ändå d e så frustrerande....

Liknande trådar

IT & mobiler Är det verkligen kört? Jag blev av med min telefon, på mobilen hade jag en yahoo-app. För att logga in på mailen får jag en kod till...
Svar
8
· Visningar
1 521
Senast: Magnum
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 934
Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
17 245
Tjatter ”Det är lättare att riva ner en järnvägsstation, än att riva upp ett politiskt beslut” – G. Vilén, byråchef, SJ Och just därför har vi... 68 69 70
Svar
1 393
· Visningar
45 269
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 12 kvm utbyggnad?
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Signatur

Hund, Katt, Andra Djur