Bukefalos 28 år!

prova bomlös sadel?

M

mimmis

Jaghar förstått att det är an barock-torsion (bomlös) på gång, är det någon i stockholmstrakten som har en torsion jag skulle kunna provsitta i? Gärna på en snäll häst? Jag behöver inte rida, bara sitta för att känna om det är värt att låna hem en och se om det skulle passa hästen.

Maila mig gärna och är det någon som vet något nytt om barockmodellen så dela med er...
hej, lena

lena_oja@hotmail.com
 
Sv: prova bomlös sadel?

Det beror på vilken typ av torsion du vill provsitta. Själv har jag en trekking, men den är långt ifrån representativ för alla torsions modeller. Nu vet jag ju inte vilken typ barockmodellen kommer bli heller.
 
Sv: prova bomlös sadel?

jag vill provsitta så många som möjligt...tror jag vill ha en dressyr el barock - hur nu den blir - men jag vill hemskt gärna provsitta en trekking - maila gärna!!
lena_oja@hotmail.com
 
Sv: prova bomlös sadel?

har någon erfarenhet av en flexion sbs - ser ut som en vanlig engelsk sadel men utan bom? såg den på nätet men hittar ingen återförsäljare i sverige/lena
 

Liknande trådar

Western Jag använder inte FB och tänker inte börja igen med det. Men jag skulle gärna vilja ha folk online att bolla med, fråga saker osv. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
3 534
Senast: Ramona
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 178
Senast: Pyrran
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 844
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
2 559
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp