PS Bakgrund, hjälp!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Stalbewa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 2 357
S

Stalbewa

Vet inte om detta är rätt forum att skriva detta i och det kanske redan finns en tråd om detta. Men iaf mm man vill "neutralisera" en stökig bakgrund hur gör man det på enklaste sätt i ps? Har lyckats "smeta" ut bakgrunden men skulle vilja ha lite mer enhetlig färg. Får det inte att fungera med lagningspenseln och inte kloningsverktyget heller :crazy: Någon som har förslag? :bump:

Sv: PS Bakgrund, hjälp!

Det är en bild på min syrras ena hund och hennes katt. De ligger jättegulligt bredvid varandra men problemet är att täcket och bakgrunden i övrigt är rätt stökig....ska se om jag lyckas lägga upp bilden, brukar bara funka ibland av nån anledning :mad:

34465_1208283080.jpg

Om bilden inte syns så är länken http://Stalbewa.bilddagboken.se/p/show.html?id=193911197&directlink=1

Jag skulle vilja ha bakgrunden ännu mer utsuddad. Utan hjärtramen så ser det väldigt rörigt ut annars

Man behöver lösenord för att se bilden...
Lägg upp den på bayimg.com eller nått.
Edit: Nu poppade den upp, den hade nog bara inte laddat klart.

har du testar klonstämpeln först och sedan plåstret som du kallar lagningspenseln, antar jag :p

har du testar klonstämpeln först och sedan plåstret som du kallar lagningspenseln, antar jag :p

Jo, jag har testat det för att sedan använda plåstret och det funkar på delar av bilden då det blir jättesnyggt utsuddat men på vissa delar blir det ingen skillnad alls :confused: och om jag försöker klona de snygga delarna över resten av bilden ser det bara jättekonstigt ut :(

kan jag få testa? :p

precis som gnist säger, om jag får testa vill jag gärna ha orginalbilden ^^

tänkte du ha den bilden med en renare bakgrund med ett hjärta runt och svartvitt?

Ja, det var nåt sånt jag tänkt mig, dock inte hundra på hjärtat :crazy:

psst, när du länkar från bilddagboken måste du vara inloggad för att andra ska kunna se bilden eller ge oss ett lösenord :angel: :D

Ändrar mig
För nu helt plötsligt syns den (men du kanske är inne nu, vad vet jag)

Senast ändrad:

psst, när du länkar från bilddagboken måste du vara inloggad för att andra ska kunna se bilden eller ge oss ett lösenord :angel: :D

Ändrar mig
För nu helt plötsligt syns den (men du kanske är inne nu, vad vet jag)

Jag lyckas ju aldrig se den förbaskade bilden :( ;)

EDIT: Inte via länk-klick iaf :)

Ah, kanske därför mina bilder krånglar då :o kanske måste skaffa nån annan sida än bdb då, bara jobbigt att hålla reda på alla sidor :( å vill helst inte lämna ut gästlösenordet till bdb eftersom jag vill ha lite koll på vilka som är inne på sidan :angel:

Fast jag var inte inloggad då detta skrevs ;)

Liknande trådar

Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -... 66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
57 775
L
Hästhantering Första gången jag startar en egen tråd så vet inte riktigt hur man gör, men ska försöka. SKa försöka göra en lång historia kort...
Svar
7
· Visningar
2 012
Senast: frittan
·
Träning okej om nån vill ha bort den här tråden så får de ta bort dem, men jag skriver iaf ^^ jaa, min häst har nudå tappat en del muskler på...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Tinuri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud