PS "Revolution"-träns

Sv: PS "Revolution"-träns

Jag tycker att dressyrtränset ser trevligt ut (inte den orange varianten), det hade jag kunnat tänka mig att köpa. (Personligen gillar jag inte hur Dyón Difference sitter under hästens käke etc.) Jag betalar gärna en hacka för bra utrustning - men jag vill klämma och känna!
Unghästtränset verkar smart, men är imo ganska fult (:p).
Hopptränset går bort för min del, pga nosgrimman - jag rider inte med aachen.
 
Sv: PS "Revolution"-träns

Kapson-nosgrimman var väl ganska fiffig (även om det som sagt inte är något helt nytt), men i övrigt ser jag inte alls vitsen med tränsen och skulle inte köpa något av dem till min häst... iofs använder jag inga nosgrimmor och föredrar enkla, smala träns.
 
Sv: PS "Revolution"-träns

Kl

Jag tycker det är kul att det tas fram lite roliga modeller. Iofs är det väl inte särskilt revolutionerande, men jag skulle kunna tänka mig dressyrmodellen faktiskt.
 
Sv: PS "Revolution"-träns

Jag tycker faktiskt att tränsen är lite coola, men passar nog inte vilken häst som helst.

Om jag skulle köpa ett så är det hoppmodellen, fast som alla andra vill jag klämma och känna lite.

Är det någon som kanske känt på dem redan nu i Globen?
 
Sv: PS "Revolution"-träns

Jag tycker unghästtränsets hakar var väldigt stora och klumpiga. idén är väl bra men det borde finnas nättare hakar.

För övrigt tycker jag det är märkligt att man talar om hur viktigt det är med ergonomi och hur många muskler som styr örats rörelse: Sen har man produktbilder där ialla fall två av tränsen trycker mot öronbasen.
 
Sv: PS "Revolution"-träns

Tyckte hopptränset var snyggast, men när hästen inte gillar aachen så går det ju bort. Hade kunnat tänka mig unghästtränset om det inte hade varit så fullproppat med snabbspännen! :crazy:
 
Sv: PS "Revolution"-träns

Tycker de ser snygga ut! Utom dressyrtränset, gillar inte att man kan ta av nosgrimman, det ser så billigt ut :S Hade den suttit fast eller inte funnits hade det varit mycket snyggare. Ett kandar kanske hade varit bättre istället för aachen?
Annars tycker jag de är snygga, kanske lite breda på nacken men det är väll bara positivt för trycket jämnas mer ut.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
8 775
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
793
Senast: Nepenthe
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 032
Senast: Queen
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 493
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp