Bukefalos 28 år!

Pusseltråden

Har blivit sjukt sugen på att beställa hem pussel med egen bild som motiv. Hemma hos föräldrar och farföräldrar brukade jag lägga pussel på bakbordet. Det brukade få plats 500-1000 bitar utan problem, och var lätt att skjuta tillbaka på sin plats i köket när man ville ta paus. Mitt moderna lilla lägenhetskök har inga sådana faciliteter tyvärr. :cautious:
 
Har blivit sjukt sugen på att beställa hem pussel med egen bild som motiv. Hemma hos föräldrar och farföräldrar brukade jag lägga pussel på bakbordet. Det brukade få plats 500-1000 bitar utan problem, och var lätt att skjuta tillbaka på sin plats i köket när man ville ta paus. Mitt moderna lilla lägenhetskök har inga sådana faciliteter tyvärr. :cautious:
Tipsar om tavelram som läggs under soffa/säng med pusslet på! 50X70 cm fungerar fint för ett pussel upp till och med 1000 bitar.
 
Pusslet klart. Men sambon "råkade" visst köpa ett nytt. Illa, jag borde rätta prov
 

Bifogade filer

  • 20220108_003652.jpg
    20220108_003652.jpg
    437,9 KB · Visningar: 68
Saknar att pussla! Stör mig lite på att jag inte tänkte på det där med spånskiva som pusselbord när jag ändå var hemma på gården under julen och hade kunnat be pappa fixa en till mig 😆 Minns att jag använde en sådan när jag var liten. Kom på det igen när @MayGrace tipsade om det här inne! :)

Får bli till sommaren när jag är där igen med bil. Eller om jag till slut beger mig till ByggMax här 😋
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 684
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Idag är det tre veckor sedan vi köpte greyhoundtiken som nu är 11 månader gammal. När vi köpte henne vägde hon 20,5 kg till sina 66 cm...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp