Pusseltråden

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Caoimhe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 280
  • Visningar Visningar 85 640

Bukefalos 30 år!

Mina favoritpussel är för övrigt Clementoni, därefter Schmidt och Ravensburger. Skulle dock gärna prova lite mer ovanliga märken!

Visa bifogad fil 179057
Nån som testat nåt sånt här? Jag har två vanliga pusselmattor med rulle men tycker de är lite nja. Har ett bord där jag tekniskt sett kan ha ett pussel framme jämt men det är ändå skönt att kunna flytta på det vid behov.
Har inte en sån, men en pusselväska från Jumbo. Den är toppen, bitarna ligger betydligt stadigare än i en sån matta man rullar. Köpte min på Amazon för runt 5-600 kr vilket helt klart var värt det. Den har fixat att åka 55 mil med pussel i utan att det gått sönder 😅

Jag och min pappa la det här tillsammans på julafton :)
IMG_20251225_122937.webp

Har inte en sån, men en pusselväska från Jumbo. Den är toppen, bitarna ligger betydligt stadigare än i en sån matta man rullar. Köpte min på Amazon för runt 5-600 kr vilket helt klart var värt det. Den har fixat att åka 55 mil med pussel i utan att det gått sönder 😅

Hur är ytan i en sån väska? Är det lika "filtigt" som mattorna? Håller på att bli galen på min matta som bara bubblar sig och där bitarna inte går att röra på alls när man pusslar. :p

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka