Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte en sån, men en pusselväska från Jumbo. Den är toppen, bitarna ligger betydligt stadigare än i en sån matta man rullar. Köpte min på Amazon för runt 5-600 kr vilket helt klart var värt det. Den har fixat att åka 55 mil med pussel i utan att det gått sönderVisa bifogad fil 179057
Nån som testat nåt sånt här? Jag har två vanliga pusselmattor med rulle men tycker de är lite nja. Har ett bord där jag tekniskt sett kan ha ett pussel framme jämt men det är ändå skönt att kunna flytta på det vid behov.
Bästa pusslen! (Laurence King Publishing).
Har inte en sån, men en pusselväska från Jumbo. Den är toppen, bitarna ligger betydligt stadigare än i en sån matta man rullar. Köpte min på Amazon för runt 5-600 kr vilket helt klart var värt det. Den har fixat att åka 55 mil med pussel i utan att det gått sönder![]()
Inte alls likt filten man rullarHur är ytan i en sån väska? Är det lika "filtigt" som mattorna? Håller på att bli galen på min matta som bara bubblar sig och där bitarna inte går att röra på alls när man pusslar.![]()
Det låter helt klart lovande. Det kan ju inte gärna bli mycket värre, i pch för sig.Inte alls likt filten man rullarslät, mer sammetslen yta.
Fick ett pussel i julklapp som jag la igårkväll.
Lite mer tänkande för att få ihop alla special bitarna.
Visa bifogad fil 179462
Tyvärr inte. Men kan fråga givaren om det.Åh! Vet du var det är köpt![]()
Tyvärr inte. Men kan fråga givaren om det.![]()
Gör en bildsökning på Google så dyker det upp direkt…Det får du gärna om du kan tänka dig det![]()
Nu vet jag!Åh! Vet du var det är köpt![]()
Nu vet jag!
Elgiganten. I detta fall från onlinebutiken men kunde även finnas i vissa fysiska butiker också.
Det var min tanke ocksåInte vad jag hade väntat mig när det gäller ett pussel
Men tack, ska kika där!
Inte vad jag hade väntat mig när det gäller ett pussel
Men tack, ska kika där!