Kolla Amazon! Den från Jumbo pendlar ofta i pris, jag köpte min för ca 450 krTack för tipset, aldrig hört att de fanns ens! Lite dyra just nu, men definitivt ett alternativ för framtiden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla Amazon! Den från Jumbo pendlar ofta i pris, jag köpte min för ca 450 krTack för tipset, aldrig hört att de fanns ens! Lite dyra just nu, men definitivt ett alternativ för framtiden!
Jag också! Har redan bestämt att det blir årets julpusselSåg att det kommer ett MULLE Pussel i höst...
Min man köpte precis på sig ett 13200-bitars pussel - är det nån som har byggt nåt så stort tidigare?Ser framför mig att vi inte kommer kunna ha gäster hemma eller ens äts från vårt köksbord på flera år...
![]()
Dom stora pusslen är uppdelade i sektioner, och bitarna brukar vara mindreMin man köpte precis på sig ett 13200-bitars pussel - är det nån som har byggt nåt så stort tidigare?Ser framför mig att vi inte kommer kunna ha gäster hemma eller ens äts från vårt köksbord på flera år...
![]()
Dom stora pusslen är uppdelade i sektioner, och bitarna brukar vara mindrejag gar inte lagt mitt 13 200 bitars än, men har 2 st 6000 bitars och ett 9000 bitars också (att lägga), och det på 6000 bitar är uppdelat i 4 sektioner, det på 9000 är i 6 sektioner. Har för mig att det är delat på 1500 bitar per påse, och det blir lika stort som ett vanligt 1000 bitar
du kan alltså bygga en del/påse i taget, lägga undan och ta nästa, du behöver inte bygga hela i ett svep
![]()
Jag är inte så förtjust i matta, men är sugen på att investera i en väska. Kanske dock inte en som rymmer 13200 bitar. ^^Pusselmatta/bord låter som nästa investering.
Vänd på kartongen så ser du hur det är uppdelatVad skönt att höra! Jag såg framför mig att sitta med en 13200-bitars-hög och försöka hitta alla kantbitarna...Men 1000 eller 1500 bitar i taget låter ju perfekt, då kan man bygga på bordet och sen flytta de färdiga delarna nån annan stans i väntan på sammanfogning. Det ska bli kul att öppna kartongen och se hur det är uppdelat!
Kul du klarade av det! Det är inte min definition av roligt pussel, men det är tur det finns så mycket variation!Det här har jag velat bygga i flera år. Såg förra veckan att det börjar utgå i vissa butiker, så jag slog till och köpte det nu innan det försvinner helt. Roligt, och tog lite längre tid än andra 1000 bitars.
Visa bifogad fil 190014
Ibland gillar jag att utmana mig med något extra klurigt. Med det sagt, jag tror inte att jag skulle ge mig på något av de helt enfärgade pussel som finns.Kul du klarade av det! Det är inte min definition av roligt pussel, men det är tur det finns så mycket variation!