Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag är en stolt ägare till en Pyrenee hane på 2år å nu har vi köpt en valp!!! en Prre d ochså så klart.
Nu söker vi efter pyrre ägare att dela erfarenheter å upplevelser med! kanske träffas å låta vovvarna få leka medans vi tar en kopp kaffe?
Vi bor i Södra hälsingland (söderhamn)
ha d gött alla hund ägare å tänk på att d är varmt åt våra vänner nu!
Min mamma har oxå en Pyreneér valp, han är nu 3.5 månader lite drygt, köpte han i västerås. Vi bor dock i Falun. (Mammas man är från söderhamn, så han är där ibland och hälsar på hans dotter, som i höst ska få hem sin Ladseér valp.) Vi var i söderhamn nyligen och hälsade på hans dotter med hundar, det är väldigt fint i Hälsinland tycker jag. Är din valp/vuxna hund oxå VÄLDIGT lättlärda och fruktansvärt lugna?
Åhja d skiljer dem åt,min stora som är 2år har alltid varit lugn lite trög att lära men ack så härlig!
Men den som är 3månader nu han är en vild bas
Han tar allt han hittar å tuggar på även så blommor som råkar hänga ner å så står han med blomman i munnen å vifftar så glatt på svansen å tycker han är jätte duktig (hela han full med jord) då är d INTE lätt att fya han
Ja d är fint i Söderhamn bitvis iallafall ;p
Du kan kanske pma mig så kan jag få veta vilken kennel osv? så roligt att ha kontakt med filk med pyrre
Dom är så stört sköna! ska ställa ut i Högbo för den delen!
Foder & Strö Hej! Jag har köpt vetekli till min häst. Det fanns bara i pellets form. Jag har försökt få fram hur man utfodrar detta men får delsvärre...