Bukefalos 28 år!

Rabiesvaccinationer

Red_Chili

Trådstartare
Jag har tänkt rabiesvaccinera mina två damer. Vad jag förstått så kan det skilja en del i pris beroende på var man vaccinerar?
Hur mycket kan det skilja och hur mycket brukar det kosta ungefär per hund?

(och om någon sedan har tips på billigt ställe i Sthlm-området får ni gärna skicka pm)
 
Sv: Rabiesvaccinationer

Jag har betalt 390 kr per spruta för min tik. Jag har inte gjort blodprovet än så det vet jag inte vad det kostar men jag räknar med runt en tusenlapp.
 
Sv: Rabiesvaccinationer

370 har jag betalat, sen var det någon hundring för själva passet om jag inte minns fel.
 
Sv: Rabiesvaccinationer

Första sprutan kostade 440 kr om jag inte minns fel och andra sprutan kostade 460, sen vaccinerar somliga med Litasin (mycket osäker på stavning) som man tydligen behöver i vissa länder. Är även det två sprutior som man brukar ta i samband med rabies, kostar 260 kr st eller något liknande. Blodprovet tar vi i november ungefär och kostar väl runt 1200 kr har jag för mig. Nu bor vi i Göteborg, tror att storstäderna är mycket dyrare än småstäderna, vad tror ni?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 334
Senast: ako
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 920
Senast: Farao
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 106
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 547
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Färsk/frystorkat foder
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp