Raket-testa/träna hunden.

Sv: Raket-testa/träna hunden.

Smart, jag har en 20minuters mp3-fil som någon spelat in på nyårsafton som jag hittade på nätet som jag kör runt runt runt men den verkar inte hjälpa för idag tog det 30 minuter innan vovven kissade när vi var ute på eftermiddagen...

Jag har precis varit och köpt ett DAP-halsband till henne så får vi se om det hjälper.
 
Sv: Raket-testa/träna hunden.

Jag testade på min saluki valp och han orka inte ens öppna ett öga fast jag spelade ögt på stora högtalare:p
 
Sv: Raket-testa/träna hunden.

Min gamla knäpphund brydde sig inte alls, han kolla upp och tittade lite på mig när jag körde första ljudfilen men sov sedan lugnt vidare under de andra jag testade. Men när man är ute på promenad och nån skjuter en smällare, då kryper man ihop och är snabb som en iller hemåt... :grin:
 
Sv: Raket-testa/träna hunden.

valpen jag har här hemma reagerade ingenting men min data spelar inte så högt. vi testskjuter lite här i morgon. Men mina vuxna reagerar inte så jag tror inte han gör det heller. *hoppas*
 
Sv: Raket-testa/träna hunden.

Min raketrädda labbe reagerade inte alls på de första filmerna. Men när de med många iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-ljud kom så vaknade hon och började dra sig mot toan (varför vill de in där egentligen)

Men jag lyckades locka tillbaka henne med julpaté och till slut satt vi och lyssnade tillsammans medans hon fick paté.

Inte kul tyckte hon, men OK iom. patén. :) Ska testa lite till ikväll.

Tack för länken TS
 
Sv: Raket-testa/träna hunden.

Min valp harnu börjat skälla när det smäller :crazy:
Men vi låsas inte om honom, men tänkte prov skjuta från länken men det funkar inte.
 
Sv: Raket-testa/träna hunden.

var hittar ni filmerna med raket ljuden?? skulle vilja vänja mina hundar också .

Fast dom har inte reagerat så mycket på raketerna när vi är ute och går :D fast dom smällt riktigt stora :banana: på gatan utanför och på vår gård :mad:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
25 26 27
Svar
531
· Visningar
14 726
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
648
Senast: Nordthor
·
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: Petronilla
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
866
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp