Rambo Supreme Fleece, passform??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 715
H

Havregryn

Beställde för ett bra tag sen detta täcke:

HWACAF0S.jpg
Rambo Supreme Fleece

och nu får jag inte det pga det är slut och inte kunde jag heller vänta på att de skulle få in de för de visste inte när.

Men nu börjar jag fundera, passformen på detta täcke? Har bara haft ett fleece täcke med hals tidigare och de var jacson, var som att kasta pengarna i sjön, halsen var nere på några minuter och inte heller hjälpte knäppet i nacken för den gick sönder.

så passformen? kommer halsen att hålla sig upp?

snabba svar, åkter till Flädie i morgon och köper de i så fall..

Sv: Rambo Supreme Fleece, passform??

Jag gillar dom i alla fall, tycker dom är snygga, bra kvalité och bra passform åtminstone på de hästar jag sett som har haft dom.

Sv: Rambo Supreme Fleece, passform??

otroligt snygga =P

är som bara rädd att halsen ska glida ner och vipps så var ideen med täcket borta. Fast har aldrig varit missnöjd med märket annars så kör nog på detta täcke.

Fast hoppas med inner säga nått innan jag åker..

Liknande trådar

Utrustning Hej på er! Jag befinner mig i ett "hopplöst" dilemma.:D På söndag ska min häst flytta till ett nytt stall, där han kommer att få en...
Svar
6
· Visningar
1 340
Senast: Deimion
·
Utrustning Tycker alltid det är så svårt att välja storlek på Horsewares täcken, så tänkte att vi kanske kunde lägga ut erfarenheter angående...
Svar
5
· Visningar
9 529
Senast: Niki
·
Hästvård Veterinären ringde nu med lite svar på blodproverna som togs i lördags. Ska försöka beskriva vad som hände; Lördag morgon Hade... 2
Svar
35
· Visningar
9 585
Senast: Doccan
·
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även... 2
Svar
28
· Visningar
14 560
Senast: Summerwind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma