Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det är allmänt vedertaget att man bara äter kex och dricker vin.
Alltså jag vet att det är ett skämt, men delvis härifrån stammar så himla många unga människors hat mot lagsport och skolgymnastik. Inkluderar mig själv.
Det bästa var ju när man hamnade i lag (eller klasser) där alla tyckte det viktigaste var att ha kulAlltså jag vet att det är ett skämt, men delvis härifrån stammar så himla många unga människors hat mot lagsport och skolgymnastik. Inkluderar mig själv.
Jag fattar inte riktigt varför man känner sig tvungen att kommentera såhär faktiskt. På samma sätt kan man argumentera för att det inte alls är roligt att skratta åt känslan av att det känns som en djup avgrund när någon tar upp en påse med mynt när det är dags att betala i kassan på Ica. Det är kanske jättejobbigt för den som står där med myntpåsen.Alltså jag vet att det är ett skämt, men delvis härifrån stammar så himla många unga människors hat mot lagsport och skolgymnastik. Inkluderar mig själv.