Jag hade en lärare som brukade säga att det var införandet av det elektriska ljuset som tog död på allt väsen och oknytt som förr levde i vrårna på gårdarna (inkl. den gamla original-tomten som var liten och grå)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade en lärare som brukade säga att det var införandet av det elektriska ljuset som tog död på allt väsen och oknytt som förr levde i vrårna på gårdarna (inkl. den gamla original-tomten som var liten och grå)
Det låter ju lite mysigt, men vi har inte sett dem på foto heller.Jag hade en lärare som brukade säga att det var införandet av det elektriska ljuset som tog död på allt väsen och oknytt som förr levde i vrårna på gårdarna (inkl. den gamla original-tomten som var liten och grå)
Oh no, såg nu att historien är AI och fejk, men kul ändå och de flesta bilder i den här tråden är inte riktiga ändå så jag låter den vara kvar![]()
Hur kunde de se igenom hennes perfekta förklädnad??![]()