Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kallas att slå två flugor i en smäll, lyllos kille!

Haha, men va? Aldrig fattat att det inte var en Raymond Bannister som låg bakomVisa bifogad fil 187792
Fram tills för typ en halvtimme sedan har jag trott att de hetat så för att det varit någon med typ namnet Raymond Bannister som skapat dem![]()
...och A och det som då blir D så B är sist kvar!
Ah, äta bort kanterna först och lämna mitten till sist. Det gör jag också, men mest bara om jag är hemma eller annars ensam, är jag ute bland folk så blir det mera som i bilden...och A och det som då blir D så B är sist kvar!
Jag gör det bland folk också. Jag tror alltid att jag är diskret men sen kommer mitt bettfel och gör att allt innehåll kommer i samma tugga och då är valet att spara mitten ett mindre problem än det faktum att käften är överfullAh, äta bort kanterna först och lämna mitten till sist. Det gör jag också, men mest bara om jag är hemma eller annars ensam, är jag ute bland folk så blir det mera som i bilden![]()
Det är det logiska, men ärligt talat mår jag ofta lite illa av B om det är färdiggjorda mackor. Sogg och klet i mitten.