Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Fritid I denna vÀrld vi lever i med sÄ mycket slit och slÀng vill jag lyfta och hylla loppisköp med en trÄd.
Pris Àr kul att fÄ veta och bild...
HÀstnyheter Ja, man fÄr ju skilja pÄ vad som kan leda till att kundkretsen decimeras och vad som ska kunna leda till att hen myndighetsvÀgen nekas...
SamhÀlle Som redan Àr sagt Àr inte underhÄllsbidrag en fickpeng för barnet, det Àr till för boende, mat etc. Om han insisterar pÄ att alla 3500...
Tjatter Har du kollat dina sköldkörtelvÀrden? Och nu pratar jag inte bara om TSH utan Àven T3? Det trötthet du beskriver pÄminner stakt om hur...
Ăvr. Barn Lillgrabben var pĂ„ 6-mĂ„naderskontroll idag. Hos sjukgymnast i tisdags. AlltsĂ„ han Ă€r verkligen social. Ibland. Blev blygledsen för sin...
Ăvr. Hund Jag betalade handpenning för min första hund. Mest jag som insisterade pĂ„ det för jag var sĂ„ nervös och det var min första hund. đ Fick...
Ăvr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det Ă€r inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. SĂ„ kan jag undvika...
Lantbruksdjur TvÄ brahma-kycklingar verkar vi ha fÄtt frÄn det som nog blir Ärets sista klÀck. Stora, fina, ulliga, gulliga - och sÄ lugna! Hoppas...
Foder & Strö Jag personligen innefattar "kÀnna med handen" i begreppet "lÄta ögat avgöra" eller "titta pÄ hÀsten" om det stÄr i motsats till att...