Bukefalos 28 år!

UnderStella

Trådstartare
Jag vet inte om det bara är jag som är trög eller dålig på att goolga;)
Men från när kan man börja samla poäng till ryttar-/häst-/ekipageranking? För ser ju at man uppenbarligen kan få det, men hittar inte någon information någonstans om hur man gör det.. :(
 
Jag vet inte om det bara är jag som är trög eller dålig på att goolga;)
Men från när kan man börja samla poäng till ryttar-/häst-/ekipageranking? För ser ju at man uppenbarligen kan få det, men hittar inte någon information någonstans om hur man gör det.. :(

Poäng får man för placering från och med regional tävling på höjden 110 och uppåt för stor häst.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Lång historia kort,för en dryg månad sen fick vi en äldre haflinger tjej utav min dotters kompis mamma. Dom hade i sin tur fått hästen...
Svar
11
· Visningar
1 090
Utrustning Hej! Bor i Skåne och de har varit ovanligt mycket snö. Har inte kunnat rida för de blivit stora styltor i skorna har rafsat ut varje dag...
2
Svar
21
· Visningar
1 094
Senast: Fazeem
·
IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
1 793
Senast: Ms_Antrop
·
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 825
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp