Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En gräddig soppaHar ett sug efter broccoli men är inkompetent när det gäller att laga mat. Vad skulle ni göra med denna ingrediens?
Jag älskar broccoli och kan äta det på längden och på tvären.Har ett sug efter broccoli men är inkompetent när det gäller att laga mat. Vad skulle ni göra med denna ingrediens?
Mos av enbart broccoli eller potatismos med broccoli i?What they said.
+ mos
Det fetade låter ju helt normalt.Jag har någon lite störd maträtt från när jag var barn som jag gör ibland till sambos förskräckelse. Gör broccoligratäng med creme fraiche, lite äggstanning med ost och kryddor i. Äter med delikatessköttbulkar.
Annars tycker jag om att köra den i ugnen/airfryern eller knuten med smör och kryddor i ugn/på grill. Ätes till valfritt kött/fisk.
Broccolisoppa är gott med.
Enbart broccoli (och smör och kryddor), eller broccoli och blomkål eller vitkål. Ost med ev.Mos av enbart broccoli eller potatismos med broccoli i?
Broccoligratäng med äggstanning är ju jättegottJag har någon lite störd maträtt från när jag var barn som jag gör ibland till sambos förskräckelse. Gör broccoligratäng med creme fraiche, lite äggstanning med ost och kryddor i. Äter med delikatessköttbulkar.
Annars tycker jag om att köra den i ugnen/airfryern eller knuten med smör och kryddor i ugn/på grill. Ätes till valfritt kött/fisk.
Broccolisoppa är gott med.