Bukefalos 28 år!

Rectiligne stövlar

Gotlandia

Trådstartare
Hej!

Jag går och funderar på om man skall köpa ett par Rectiligne stövlar över nätet.

Därför undrar jag om det finns någon som har erfarenhet av märket som kan säga hur stövlarna är hade jag varit tacksam:)
 
Sv: Rectiligne stövlar

Jag har ett par. Minns inte vad modellen heter dock ;) Köpte mina 2006 så dom har hängt med ett tag nu. Överlag hyfsat nöjd med dom! Har dock fått byta dragkedjor några gånger.
 
Sv: Rectiligne stövlar

Jag är inne på mitt andra par Tampa. De första höll i över 10 år.

Vet inte riktigt vad du vill veta dock?
 
Sv: Rectiligne stövlar

Tack för svaren:)

Ville bara veta lite allmänt om folk hade bra eller dålig erfarenhet av dom, hur kvaliteten är och så.
 
Sv: Rectiligne stövlar

Inte dom skönaste stövlarna jag har haft, mina höll väl 4-5år som tävlingsstövlar innan dragkedjan gav upp. Även tappat mycket färg.
 
Sv: Rectiligne stövlar

Har ett par som jag haft sen 2005. Helt ok-bra i kvaliten har de varit. Dragkedjan är original, betydligt bättre än mina tretorn som har avverkat 2 dragkedjor på 1 1/2 år :(
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
447
Senast: Badger
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 403
Senast: Squie
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 022
Senast: valy
·
Utrustning Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på...
Svar
9
· Visningar
1 395
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp