Hmm tror jag kanske har 145, köptes när hästen var yngre. Nuförtiden har hon 155 i täckesstorlek, så kanske inte konstigt att det känns kort![]()
De verkar bara finnas i shetland, ponny och full numeraJag har 135
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm tror jag kanske har 145, köptes när hästen var yngre. Nuförtiden har hon 155 i täckesstorlek, så kanske inte konstigt att det känns kort![]()
De verkar bara finnas i shetland, ponny och full numeraJag har 135
Det har som sagt utgått och ersatts av ett snarlikt. Säkert därför de anger storlekar annorlundaDe verkar bara finnas i shetland, ponny och full numeraFår kolla om det går att få tag i måtten.
Hmm jag såg ett liknande på hööks som har cm storlekar?De verkar bara finnas i shetland, ponny och full numeraFår kolla om det går att få tag i måtten.
Va jag som bestälde detBörjes verkar tyvärr inte ha några regntäta med svanslapp. Någon som vet om deras gula nät-ländtäcke har svanslapp? Har för mig att jag läste i någon tråd här att någon beställt i tron om att täcket hade svanslapp, men att det när det kom hem var utan![]()
Jag byter till rosa så det hade jag helt missatHmm jag såg ett liknande på hööks som har cm storlekar?
Visa bifogad fil 175222
Aha. Nej rosa finns det ju inte i alls. Då är det nog helt andra modellerJag byter till rosa så det hade jag helt missatJag har tröttnat på älgflugorna, de skyr rosa men älskar gult så därav bytet
![]()