Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Schh! Säg inget - det kan höra! Inte skrämma bort regnet! (Själv ska jag vara tävlingsfunktionär på lördag och vara med på (ute-)kurs på söndag. Det borde väl duga som regndans?)Enligt YR, ser helgen lovande ut för regn.
Det är lugnt, jag har dödat några spindlar, så det borde täcka upp det där.Schh! Säg inget - det kan höra! Inte skrämma bort regnet! (Själv ska jag vara tävlingsfunktionär på lördag och vara med på (ute-)kurs på söndag. Det borde väl duga som regndans?)
Nä det gjorde det inte, för mina 66 mm blev typ 20 i ett nafs. Och imorgon är de säkert 0Det är lugnt, jag har dödat några spindlar, så det borde täcka upp det där.
Regnet har inte kommit hit än, kommer säkert med ränta i framtiden...Nä det gjorde det inte, för mina 66 mm blev typ 20 i ett nafs. Och imorgon är de säkert 0
Norge.Men var regnar det? Vattnets kretslopp är ju att vatten avdunstar, blir till moln och sen när molnen blir tunga regnar det. Då måste ju "sveriges" regn falla ned nånstans?
Men dom har väl också torka och bränder?Norge.
Ja, men de får regnet nu om du kollar kartorna.Men dom har väl också torka och bränder?
Jag tycker SMHI borde lägga ner sina tiodygnsprognoser helt och hållet för så många gånger de lovat regn i sommar och det ändå inte ha kommit något är helt makalöstMen för i helvete. Visserligen har det inte lovats så mycket som några 66 millimeter här de senaste tre månaderna ens om man lägger ihop alla prognoser och glada spekulationer, men helt nyligen påstod SMHI ändå regn lite pö om pö - men ändock under tre dagar i rad.
Men nu givetvis har det återigen dunstat ner till en dag. På söndag: 2,3 mäktiga millimetrar. Resten av tiodygnsprognosen = noll komma noll.
Dansa! Dansa nu!
Mycket bra sammanfattning av min syn på hela den här sommaren. Väderprognoserna blir jag inte galen på dock. De ger mig hjärtproblemJag blir GALEN!