Regnkappa/rock

okey, ja vad synd att dom inte gjorde det från början. Men nu använder jag täckkappan privat och får mkt beröm för den så nått gott kom det ur det hela iallafall :p

Ja, ångrar lite att jag köpte förra året, men den gamla kappan gav sig i dragkedjan då så det var inte så mycket att välja på. ;)
 
Tycker inte uhips regnkappa håller tätt, det regnar in i sömmar mm. Hur är hööks? Är ju många som har den.
Min från hööks var fantastisk tills den blev så skitig att jag tvättade den i maskin. Efter det läcker den som ett såll trots att jag flera gånger försökt återimpregnera den. :(
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 288
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
2 984
Senast: WBanna
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 427
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp