Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Galon gissar jag på är det enda.Har någon tips på regnkläder som klarar utejobb en hel dag i oväder. Typ 10 000 eller mer vattenpelare.
Arbetskläder är vad jag också håller mig till. De som är för utomhussport och friluftsliv av olika slag är dyrare och betydligt sämre, oavsett pris inom den rätt höga prisklass jag har testat. Arbetsklädernas nackdel där är vikten, men det spelar ingen direkt roll för mig i mina utomhussysslor.
Håller med om att kolla på arbetskläder. Min är från 66 North. Tror de är för att jobba på fiskebåt![]()
Håller med om Grunden, skulle också satsa på det om jag var TS.Mina arbetskläder är från Taiga och Grundéns. Har aldrig varit med om att det regnar igenom ens när jag varit ute på Västerhavet veckovis i novemberväder.
Grundén arbetsregnställ är förmodligen det vettigare att köpa, taiga-kläderna är väldigt dyra.
10.000 mm säger inget om kvalitén, så det kan vara bra i början men fort börja regna in. Det är ju bara ett mätvärde som gäller när plagget är nytt. Mitt privata regnställ för friluftsbruk har 20.000 mm för att ha marginal för slitage.