36117


Här är vi igen!
 
Jag har hittat en sådan läcker akvarie/reptilshop som både tar emot beställningar och postar levande djur.... och ooooj vad jag vill ha gröna anolisar! :arghh: :D
Tack och lov har de inga inne just nu och jag tänker ICKE beställa några heller. Nej, nix och nope! Jag har verkligen inte plats faktiskt.
 
Jag villhöver reptiler på grund av den här dumma tråden. Har verkligen inte plats just nu :arghh:. Plus att det är så besvärligt om man ska resa bort... Dyrt att starta upp. Insekter. Något annat som förmodligen också är negativt med reptiler.

Men L. williamsi och kameleonter :love:
 
  • Haha
Reactions: Sel
Jag villhöver reptiler på grund av den här dumma tråden. Har verkligen inte plats just nu :arghh:. Plus att det är så besvärligt om man ska resa bort... Dyrt att starta upp. Insekter. Något annat som förmodligen också är negativt med reptiler.

Men L. williamsi och kameleonter :love:

Det är ju inte alls särskiltdyrt. Ett begagnat terrerium på blocket kostar ett par hundra och kommer ofta komplett - ibland med själva djuret också. ;)
Och en orm är hyfsat lätt att hitta skötare åt. Daglig tillsyn och en mus i veckan liksom, plättlätt!
Jag har varit dagmatte till landsködpadda också - en näve sallad ur kylen och ett maskrosblad jag plockat på vägen så var hon nöjd. ;) Man får välja reptil efter intresse,och tid och utrymme bara! :heart
 

Liknande trådar

Övr. Djur Trodde väl aldrig att jag skulle göra en sån här tråd, men here goes :p Jag vill ha ett djur! Har två katter, men jag vill ha nånting...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 756
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp