Resor/Nyköping horse show?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Dark_Dream
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 984
D

Dark_Dream

Vet ej om denna trådhar hamnat rätt men försöker af få hjälp. Har fått höra från bekantas bekanta att det ska finnas ett nyköping horse show... men jag letar och letar och hittar inget? :confused:

Finns det eller inte? I så fall när är det? Hemsida?

Finns det någon annan horse showsom kanske kan vara värd att gå på som inte är så stor, vi i våran klubb har tröttnat på Globen och Göteborg.. samma sak varje år....

Hör gärna av er med tips!
:bump:

Sv: Resor/Nyköping horse show?

kankse menar Norrköping Horse Show aom är i mitten av Maj.

Annars är ju Falsterbo Horse Show ett måste om du aldrig varit där.

Nyköping eller där omkring hade väll någon show, men tor den lades ner då dom gick bak.

Linköping Horse Show gick under hösten men tror de gick i konkurs

jo jag vet norrköping eftersom att jag bor där :P och falsterbo ska jag till personligen i sommar så det ser jag verkligen fram emot... Men då kanske det var så att den gick i konsurs då... Mamlö horse show då? någon som vet något om den?

Malmö hade en som gick i dec innan, kommer dock inte ihåg hur stor den tävlingen var.

Annars har ju Malmö en WC i fälttävlan på ribban, tror de kallar den för Malmö City Horse Show.

jaha :) det verkar ju spännande :D Ska kolla upp det! :)

Nyköping hade ett hästevenemang på Rosvalla förra året,dock gick det totalback,så jag vet inte om det blir något mer!

Gå in på Rosvallas hemsida och se evenemang! Kanske kanske det finns något!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
1 272
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 912
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag är livrädd för kärleksrelationer. Samtidigt längtar jag väldigt mycket efter närhet. Hur gör man? Hur vågar man släppa någon nära...
Svar
4
· Visningar
4 121
Senast: Cafer
·
Hundavel & Ras En till som har hamnat i träsket med att välja ras... :angel: Har haft flatcoated retriever i 20 år och stormtrivs med rasen och har... 2
Svar
29
· Visningar
5 415
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II