Bukefalos 28 år!

Resultat från Vet.besöket *suck*

Sv: Resultat från Vet.besöket *suck*

Jag vet hur det är... :smirk: Är på smällen, och första månaderna kunde jag inte rida för det var som att åka kamel, blev illamående som bara den.... :crazy: Nu har illamåendet gått över, men det känns så onödigt att riskera något (även om jag har världens absolut snällaste häst) så jag "får" inte rida förrän tidigast i november. Håller på att förgås!

Jenny
 
Sv: Resultat från Vet.besöket *suck*

Stackare.
grannen fick i januari. Hon har inte själv kommit igång med ridningen än, strörider lite då & då mellan ammningstillfällena.
Kom överens idag att jag skulle rida hennes halvblod sålänge & få igång han riktigt så han kommer över dumhetsstadiet. :D
Jag är van vid min egen lilla extremt tittiga häst så han bekommer mig inte, ska bli kul att rida en "snäll" häst. :d
Lycka till
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 271
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 345
Senast: Sirap
·
Hästvård Jag har fastnat i en mentalt utmattande cirkel med hästen. Lång historia väldigt kort: Efter en omfattande sårskada för ca tre år...
Svar
14
· Visningar
1 196
Senast: Fiorano
·
Hästvård Min häst fick efter skoning (ca 30 min), flera konstiga symptom! Efter att hovslagaren var klar, ville han se att häst var ok, vilket...
Svar
11
· Visningar
1 956
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp