Rida med rottweiler

Sv: Rida med rottweiler

Tyvärr har min råtta så pass dåliga leder så hon inte pallar för det, även om hon gärna vill!
Utställda och godkända föräldrar till trots...vi hoppades verkligen på en kry vovve...:cry:
Labben tyker det är dötrist när vi galopperar, då får vi rida å hämta henne.:)
Fast tömkörning kan bägge hänga med på...matte orkar ändå inte jobba så mkt i galopp.:crazy:
 
Sv: Rida med rottweiler

Vilka fina herrar...

Sa klart den har tjejen kan springa med i alla gangarter sa lange man inte tranar for falt tavlan eller "endurance" (som jag inte kommer ihag vad det heter pa Svenska igen).
IMG_1826.jpg
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 908
Senast: Krumben
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 295
Senast: Farao
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
3 636
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 877
Senast: NOC14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp