Bukefalos 26 år!

ridbyxa från börjes...

C

Cinzano

ska på semester i skåne & har fått med mej min sambo till tingsryd (Yieppie) och ska inhandla ett par ridbyxor har spanat in piaff(?) full seat i färgen golden sand, nån som har prövat dessa byxor? är de bra? har även funderat att köpa ett par termoridbyxor....bra el dåligt????
unsure.png

Senast ändrad av en moderator:
P

piggis_83

Ridbyxorna e väl helt ok, töjer sig lite tkr jag.
Fast dom är för mjuka o tjocka i tyget för min smak.... Och dom som inte e helskodda e superhala.
Dom har lite ridbyxor från Cavallo o Sarm Hippique, dyra men underbara!

Jag har sånna :D
Har haft dom i ett halvår och dom är fortfarande som nya!!! ;)Jag tycker det är helt oki ridbyxor för det priset :cool:
Jag har den färgen du tänkte köpa och kan säga att dom är väldigt GULA :rofl:

L

little_blondie

hehe precis dem har jag i just den färgen har varit jättebra hittills har itne haft dem så länge,mjuka å sköna.Dock lite större i midjan.

S

squirlett

jättenöjd e jag med mina...
har haft dom i två år och e flitigt använda...
har mörkblå...snygga och bra...
gillar att dom e som mjukis byxor i tyget eftersom i alla fall jag rör mig mycke när jag e i stallet...

:banana:charlie :banana:

A

alisson

Jag var där nere och shoppade massor. Bestäm inga ridbyxor innan utan nytja några timmar i provhytten där. Finns mkt mera i affären än i katalogen.
JAg köpte värdens underbaraste ridbyxor där nere för 250kr. Helskodda i något bomullstyg. *jättesköna*

Jag tycker piaff är för mjuka och därför ser fula ut. De ser ut som mysbyxor. I alla fall på mig.

Endel gillar ju däremot dessa supermjuka byxor...

L

linnean

dom är jättemjuka och goa, men håller ändå formen. har dom i blått, jättebra byxa.

O

_otursbarn_

hur är full seat i storleken?? är dom väldigt stora i låren...är ganska small :crazy: har nästan inga lår.. så jag har prooobleeem när ja ska köpa ridbralls :(

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
1 202
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
922
Katthälsa Hej! Jag har ett bekymmer jag försökt få bukt med länge men har inte hittat nån bra lösning än, och det är dålig lukt av kattlådorna...
Svar
7
· Visningar
1 838
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
423

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Elpriserna
  • Vad gör vi CLX
  • Tetrabönor

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #9
  • Labradorer och framtiden