Ridbyxor för långa ben

Sabina.s

Trådstartare
Ni som är långa (175 cm+) vilka ridbyxor passar er bäst? Vilket märke/modell och vart köpte ni dem?🤨
Själv är jag runt 180 och det paret som passar bäst är mina fån pikeur som är extra långa, men ändå inte helt perfekta och över fotknölen😬😅
 
Haha har alltid haft samma problem... Men nu har jag faktiskt köpt mig ett par av märket b. vertigo, finns på horze. Lite korta på mig (176 cm) men bra mycket bättre än alla andra jag har från hööks som slutar nästan halvvägs upp på vaden.
 
Jag har CRW Sure Seat (har fler från CRW men vet ej länge va modellen heter), senaste tillskottet var ett par Pikeur Candela Grip. Är 176 och tycker de sitter som en smäck i stl 40.
 
Jag köper Domino från Börjes herravdelning, supersköna, långa ben och lite högre i midjan än vad dambyxor brukar vara.
Lagom prislapp också!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har köpt en ny ridhjälm. Min gamla hjälm är det minst nio år sedan jag köpte så det kändes dags att uppdatera den, särskilt som jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 898
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 059
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 806
Senast: Pilot
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 750
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp