Ridbyxor: grå med svart sadelskärning?

T

Tilly

Har sett ett par grå med svartsadelkärning någonstans men kan inte komma på vart. Någon som vet vilka jag menar och kan tipsa mig? Hur är dom i kvalitén?
 
Sådana har jag :banana:
Vet dock inte vad det är för märke på mina..men dom är svensk tillverkade :)Och mina mår bra efter 2 år i sadeln regelbundet :D
Tror att Pikur och MH har sådanan oxå
 
Jaså? Jag hittar dom ingenstans :(

Beställde ett par Carlskrona på internet, men dom var lite av en besvikelse, visst, dom var grå och med svart sadelskärning MEN dom var också tygskodda vid knänen i grått över det grå och det svarta. Såg inte klokt ut :crazy:
 
Jag har ett par gråa Eurostar med svart helskoning i skinn. Det är ribbat tyg i ljus/mörkgrått, men ser enfärgat ut på håll.
Kanske kan leta fram en bild...
 
Låter som mina, jag får nog ta och pilla bor den där knäskoningen ;) och hoppas dom krymper en storlek i tvätten..
 
Hej
Jag reagerade på tyget där i närbild, de ser inte så "randiga" ut verkligheter.
M vH Mannis
 

Liknande trådar

Utrustning Vad finns det för alternativ om man vill ha vinterfodrade vita ridbyxor/tights? Jag har ett par vita tights från Alequi men nu när...
Svar
5
· Visningar
569
Senast: Ajda
·
Kläder & Bli fin Jag har en del silver örhängen och liknande som börjar bli svarta/är svarta. Tyvärr har de någon sten som jag inte vet vad det är så...
Svar
6
· Visningar
978
Senast: MJLee
·
Hästvård Jag behöver hjälp! Jag har en 1-åring SWB som i början av juli gjorde illa sig i hagen. Veterinär kom ut och konstaterade att det...
2
Svar
28
· Visningar
3 904
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 382
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp