Bukefalos 28 år!

"Ridhäst"-galopp, träningslopp Täby

Trix

Trådstartare
Det är ett träningslopp på Täby nu på söndag den 10:e april om någon är intresserad. Ingen åldersgräns uppåt på ryttare :D

Länk här

Anmälningstiden går ut fredagen den 8:e april kl 12:00.
 
Sv: "Ridhäst"-galopp, träningslopp Täby

Vad roligt!! Men min häst är verkligen inte igång för nåt sånt här än... Blir inget täby förrän pållen är skodd på alla fyra vilket sker den 26e april!

MEN jag ska ändå till Täby på söndag för att vara med på kick-offen på riksgaloppen! Ska få träffa "min" häst, en tusendel är min i alla fall hahahaha

Men troligtvis stannar jag inte så länge som till ponny- och ridhästgaloppen...
 
Sv: "Ridhäst"-galopp, träningslopp Täby

OM jag vill komma! Jag har bara ingen häst för stunden :P Jag får väl nöja mig med att titta på kanske :)
 

Liknande trådar

Avel Detta är en ren nörd/intressefråga: Som de allra flesta vet finns det idag tre existerande, ursprungliga hingstlinjer hos engelska...
Svar
12
· Visningar
1 984
Senast: Myrten
·
Kultur Men självklart ska vi ha en tråd som ESC semifinal 2 också! Sändningen börjar kl 21:00 på torsdag! :banana::banana::banana: Ni kan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 126
Senast: Tassetass
·
Katthälsa Hej! Har rätt stora problem här hemma med min lilla katt Zingo som är 11 år gammal. Nu har lille Zingo tydligen åkt på diabetes. Han...
Svar
4
· Visningar
1 869
Senast: Sol
·
Äldre Välkomna till årets första officiella ESC tråd! :banana::banana::banana: För er som inte vet vad ESC är, så är det förstås Eurovision...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 680
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp