Eurovision Song Contest 2019 - SEMIFINAL 2

Det står att på lördag går finalen kl:21:00 och slutar kl: 00:30
Brukar de hålla på så länge eller har de förlängt sändningstiden i år?

Synd att det inte börjar tidigare på dagen alternativt 22:00 istället för 21:00 :(
ungefär 3-8 timmar, sa Petra Mede i inledningen av ESC i Sverige härom året, det ligger väl en del sanning i det.. :laugh:
 
Var det bara jag som tyckte att bildproduktionen var dålig? Jag kan inte förklara varför, men det kändes liksom stressat och som om timingen saknades?
 
Var det bara jag som tyckte att bildproduktionen var dålig? Jag kan inte förklara varför, men det kändes liksom stressat och som om timingen saknades?
Jag håller med, den var riktigt dålig. Man såg t.ex. på John att de missade att få till kamera-vinklar hela tiden, och de missade en del när de bara skulle filma green room och sånt. Jag hoppas på att det blir bättre till finalen. :crazy:
 
Jag håller med, den var riktigt dålig. Man såg t.ex. på John att de missade att få till kamera-vinklar hela tiden, och de missade en del när de bara skulle filma green room och sånt. Jag hoppas på att det blir bättre till finalen. :crazy:
Jag funderade också på det när det gällde Lundvik. Det satt inte direkt som en smäck.
 
Jag håller med, den var riktigt dålig. Man såg t.ex. på John att de missade att få till kamera-vinklar hela tiden, och de missade en del när de bara skulle filma green room och sånt. Jag hoppas på att det blir bättre till finalen. :crazy:

Det blev ju så tydligt på Johns uppträdande eftersom man sett det förut. Jämför man det där med när han uppträdde på Melodifestivalen (som jag sett ett antal gånger pga fyraåring...) så ser man stor skillnad.
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 317
Senast: Rosett
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 368
Senast: Lingon
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
5 456
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 573

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp