Inför ESC - Semifinal 1

Översta raden vid förhandslyssning
** Raden under under "live"shoven....

1 Sverige - Gillar den inte. Final såklart
**Missade men inte ledsen för de.... Tror ändå på final

2 Georgien - Snygg låt men tråkig... Kändes som ett ledmotiv till en Bondfilm, dvs snygg och stilren (men tråkig som sagt) Kanske lyfter live... Ev final
**(låt 4 nu när jag skriver) och jag har redan glömt den... Men jo fortfarande James Bond varning Men maffigare live än på förhandsgrejen... Mer finalchans nu

3 Australien - TRÅKIG, ska behöva mkt show för att bli mer än sömnpiller... ev final
**SURT nej sorry bara dåligt ... inte final

4 Albanien - Tråkig... (okej börjar bli tjatigt med alla tråkiga låtar REDAN....) ev final
** Surt här med väl ? Och nu är det Belgiens låt och jag har redan glömt denna... Inte final

5 Belgien - Egen låt, bryter av mot de "tråkiga" i början men sen lyfter den ju inte nånstanns = TRÅKIG i längden den här med... Men borde gå till Final
** WOW MKT häftigare än förhandsvideon ! Nu blev den ju nyanserad TILL FINAL

6 Montenegro - Okej... Hmm... Näää jag fortsätter nog bara med min "tråkig". Och låter det va bra med det... Ingen låt jag tror på alls... inte final
** Nej ... Nej ... Bara Nej Inte final

7 Finland - Fin låt men .... TRÅKIG... ev final
** Fin låt men kommer den hålla hela vägen ? Jag hoppas faktiskt det så höjer mej till final

8 Azerbajdzjan - Men ... Låten lever ju ... Bäst hitintills... vilket då ändå inte säger direkt mkt, bara att den sticker ut på ett positivt sätt. Till Final
** Wow igen, mkt bättre än förhandsvideon... Mer "tung" ... Inte emo men åt de hållet... Gillar... Till Final

9 Portugal - Nej, bara nej... Pluspoäng för orginalspråk, men NEJ... Inte final
** Åter igen... Nej ... Inte min kopp te alls... Kunde lika gärna vart svartvit tv å 1940 men inte min grej
Inte final

10 Grekland - Okej här kommer en topp 3 placeringslåt (5 ? om det nu kommer många bra) Slår den tidigare bästa låten hitills.. Så helt klart till Final
** Nej va trist den va, Har redan glömt den... bara ev final.. Och jag som gillade den så mkt ovan :confused:

11 Polen - Fin men tråkig... Som tur är tävlar de inte med musikvideon som jag inte förstod mej på alls... Den sällar sej till ev Final iom de är så lika allihopa (de här tråkiga låtarna) så de kommer va såååå jämt.
** Nej ... Tråkig... Jättetråkig... Hade jag behövt göra nåt hade jag gjort det nu... inte final

12 Moldavien - Not my cup of tea... Men den svänger ju ... Sticker def ut ... Tror på Final
** Den svänger ju ! Jag vet sa de innan med... Men nu mer positiv ändå ... Till Final

13 Island - Jag gillar... Riktigt bra ju... Definitivt till Final
** Nej... Sämre än i förhandsvideon den med... Kunde glimra till men nä helt plötsligt blev den inte min kopp te ev final

14 Tjeckien - Egen låt, lite som Belgiens men ändå inte för den här är så mkt bättre än den.. Den här "lever" och är inte lika tråkig... Nu är även denna lite tråkig men inte LIKA tråkig. till final
** Fortfarande "egen"... men ursäkta.. Vad har människan på sej? Låten är bra men den lyfter inte riktigt... Nä sänker till ev final

15 Cypern - Okej ... Catchy... Topp 5 placering den här med, kan tom bli den som vinner.. Till final
** Jodå gillar fortfarande den är riktigt catchy ;) Till final

16 Armenien - Cool låt, inte topp 5 men def Final om hon inte gör bort sej helt i livesändningen
** Jodå den här med ! Gillar fortfarande ... Får gärna gå
till final

17 Slovenien - Vet inte riktigt... En bra låt, inte fullt så tråkig som de kvinnliga sömnpillrena, men blir ändå bara en ev final
** Kan gå hur som .. Har inte en aning alls.. helgarderar mej ev final

18 Lettland - En uptempomelodi/låt utan drag... Hur lyckas man med det ? Personligen inget jag skulle skicka till Final.... Så ev final
** Nej ... Bara nej... Inte final

Höjde mej inte så mkt ... Så nu blir de kul å se vad som händer :P
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 390
Senast: Rosett
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 452
Senast: Lingon
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
5 576
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 671

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp