Ridstövlar med smala skaft

Bri

Trådstartare
Jag är på jakt efter ett par läderridstövlar i bra kvalité till hyfsat pris (max 3000?). Problemet är att jag har så smala vader, de flesta märken jag provat att alldeles för breda i skaften! Är det någon som har tips på något märke som har smal vidd i vaden?
 
Mina Sergio Grasso har smala skaft (33 vidd,46 längd),
men de kostar över 5000kr.. :crazy:
 
du kan annars köpa ett par Samr Hippique..de kostar 3000kr..och är hyfsat smala..jag har också skit smala vader och de är ungefär 33-34cm breda och längden vet jag inte riktigt..men de passar mig och jag har 39 i sko storlek.
och de är mjuka och riktigt goa stövlar!
 
Det låter bra, vart hittar man såna?
Jag har ridit i en X år och aldrig haft ett par ordentliga ridstövlar, nu är det dags att unna sig... :)
 

Liknande trådar

Utrustning Helflätade tyglar, finns det att få tag på nu för tiden? Jag är på jakt efter ett par hyfsat smala (max 15 mm), i storlek full. I bra...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: Elendil
·
Utrustning Är det någon som har ett par stövlar av den här modellen som kan berätta om de är nöjda eller inte? Jag har gått ner en del i vikt de...
Svar
3
· Visningar
690
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 054
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Jag ska egentligen testa lite olika brusreducerande hörlurar men det känns som om tiden rinner lite i väg och kanske skulle jag ha lite...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 711
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp