Bukefalos 28 år!

Ridstövlar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

Hopplapolle

Jag ska köpa ett par stövlar, men vet inte vilka! Jag tycker att många stövlar ser likadana ut på bilderna på nätet:crazy: så det är inte lätt.

Lägg gärna ut bilder på era dressyr stövlar så att jag får se hur de egentligen ser ut!:D

Jag har tittat på Königs Sir och Grandgester, Petrie Anky, Anky Elegance m.f.

Grandgester: är det en liten krona på skaftet eller inte? Vissa säger ja vissa nej??:confused:...
Är Sir bra/sköna trots att de är extremt hårda (som det står på nätet) i utsidan på skaftet?
Kan man lägga till dragkedja på dessa modeller?
Kan man välja höjd på bågen på de här modellerna?
Ska en dressyrstövel vara rak och inte måttad efter exakt benets form (med dragkedja)? Tycker jag bara har sett såna..;) men det är iochförsig snyggt..
+ priser, med och utan måttbeställning och var kan man köpa?


Säg allt ni vet om dom och vad ni tycker!!:D

Hoppas ni kan svaren på mina frågor:p

Tack på förhand!

Beatrice
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ridstövlar!

Om du använder sökfunktionen så finns det massor med stöveltrådar, både cavallo, königs osv.

/B_A_L, moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
747
Senast: MiniLi
·
Dressyr Dags att investera lite.. Ska beställa nya stövlar, både till träning och tävling. Tävlingsstövlarna ska vara svarta och lackade...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
41 036
Senast: Centaur
·
Utrustning Jag har tänkt önska mig ett par helt nya ridstövlar i julklapp av pappa. Vi skulle egentligen till Sthlm HS där hela resan (med inträde...
Svar
6
· Visningar
2 335
Senast: Wingates
·
Utrustning Har bestämt mig för att köpa ett par ordentliga ridstövlar. Tanken är att framför allt ha dem till dressyrträningar (och tävlingar, om...
Svar
16
· Visningar
5 402
Senast: ylvalill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp