Bukefalos 28 år!

Dressyrstövlar av värstingvariant

Sv: Dressyrstövlar av värstingvariant

Såg dom senaste svaren nu... Tänkte också passa på och höra om någon vet om det finns bruna sporremmar? Hur får man tag i sånna? :)
 
Sv: Dressyrstövlar av värstingvariant

hubertus har mörkbruna. Alla som har three-horses/scan horse har tillgång till dessa
 
Sv: Dressyrstövlar av värstingvariant

kl

Jag har jättefina dubbelsydda från Hansbo, ett par med silver och ett par med mässingspännen. Men de är mellan mot mörkbruna, inte cognacsfärgade som dina stövlar. Vill du att de skall matcha så är det nog bäst att köpa från Königs.
 

Liknande trådar

Dressyr Nu behöver jag hjälp! Dags för nya stövlar men vad ska man välja?! Det finns ju en uppsjö av märken, de jag kommer på är (fyll gärna...
Svar
11
· Visningar
3 033
Utrustning Hej! Har funderingar på att köpa ett par Königs stövlar men vill beställa över internet, då det är mycket billigare och finns tyvärr...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: Equilina
·
K
Utrustning Jag är på jakt efter ett par ridstövlar i typ 3000-kronorsklassen (jag dör ju inte om jag hittar ett par billigare direkt, hehe). Jag...
Svar
7
· Visningar
3 002
Senast: Rimfaxe
·
H
  • Låst
Dressyr Jag ska köpa ett par stövlar, men vet inte vilka! Jag tycker att många stövlar ser likadana ut på bilderna på nätet:crazy: så det är...
Svar
1
· Visningar
1 044

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp