Moppa123

Trådstartare
Hejsan
Jag har beställt SKRITTÄCKE GOLD från börje,. oxfordnylon. Kom just på att det är en fördel om täcket andas eller iaf att hästen inte blir svettig och blöt under täcket.

någon som har detta täcke?
blir det väldigt varmt under detta täcke om man travar mm istället för att bara skritta?

bra att vara efter klok va?
 
Är det det svarta med gul kant? I så fall har jag det. Tycker att det fungerar bra. Vet inte om det andas, pålle brukar inte svettas på baken vintertid direkt (kallt i norrland! :D) men jag har inte upplevt att han blivit för varm i det i alla fall.
 
Bra, det svaret ville jag ha :) :bow:
jo det är det svarta med guldkant.

En som tjatade på mig i helgen om hur en del täcken fick kondens på en gång, bla bla bla... jag blev lite nojjig :)

Jag bor oxå i norrland och hoppas på en kall/snörik vinter :banana:
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 221
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 142
Senast: tuaphua
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
1 719
Senast: Freazer
·
Utrustning Måste köpa nytt flugtäcke då det jag köpte senast inte blev bra. Men jag är osäker på storleken. Jag har flera HW täcken i storlek 140...
Svar
10
· Visningar
1 120
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp