Bukefalos 28 år!

Rimlig lön

Simply me

Trådstartare
Ska i veckan på anställningsintervju det är ett jobb jag verkligen vill ha och har fått veta att jag på intervjuen ska ange vad jag har för lönekrav, usch så svårt man vill ju inte ta för mycket men det är ju inte bra att ta för lite eller.

Jag har tyvärr bara haft tillfälliga jobb de senaste ca 5 åren.

Har en ekonomie kandidatexamen från 1999, mycket lång arbetslivserfarenhet på div skilda administrativa jobb. Har under många år arbetat som prisanalytiker, ok lite udda jobb men kul var det.

Det stod inte så mycket i annonsen om vad man egentligen skulle göra men rubriken var Ekonom med intresse för prissättning och kalkylering och det är en tjänst på kommunen här i stan. Krav högskoleutbildning och bra datakunskap.

Någon som har något bra tips?
 
Sv: Rimlig lön

:)

Upprepar det jag brukar skriva i sådana här trådar.

Jag begär medianlön för tjänsten.
 
Sv: Rimlig lön

Ska i veckan på anställningsintervju det är ett jobb jag verkligen vill ha och har fått veta att jag på intervjuen ska ange vad jag har för lönekrav, usch så svårt man vill ju inte ta för mycket men det är ju inte bra att ta för lite eller.

Jag har tyvärr bara haft tillfälliga jobb de senaste ca 5 åren.

Har en ekonomie kandidatexamen från 1999, mycket lång arbetslivserfarenhet på div skilda administrativa jobb. Har under många år arbetat som prisanalytiker, ok lite udda jobb men kul var det.

Det stod inte så mycket i annonsen om vad man egentligen skulle göra men rubriken var Ekonom med intresse för prissättning och kalkylering och det är en tjänst på kommunen här i stan. Krav högskoleutbildning och bra datakunskap.

Någon som har något bra tips?

Jag brukar se om jag hittar andra med liknande jobb. Kanske företrädaren på tjänsten? Sen kollar jag i taxeringskalendern.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Tyvärr ser det inte ut som att jag kommer komma in på den utbildningen jag sökte nu till hösten :( Så då blir det ju till att söka jobb...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
9 674
Senast: Pallen
·
Kropp & Själ Jag har, inte ens 25 år fyllda, förstört mitt liv. Det finns inget annat sätt att uttrycka det på. Jag har kämpat mot psykisk...
Svar
11
· Visningar
2 881
Senast: Fibusen
·
Skola & Jobb Förra måndagen var jag på en anställningsintervju för ett jobb som jag gärna vill ha. Det har endast varit ute för internsökande...
2
Svar
20
· Visningar
5 067
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp