Jag googlade.Nä, inte jag heller, dokusåpa-cachen är liksom inställd på tömmning efter säsongsavslut. Men jag skulle gärna se att Småland och Tunnelbanan kommer in igen. (Jenny? Jannika? Jana?)
Ja jag tar gärna tillbaka båda de två.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag googlade.Nä, inte jag heller, dokusåpa-cachen är liksom inställd på tömmning efter säsongsavslut. Men jag skulle gärna se att Småland och Tunnelbanan kommer in igen. (Jenny? Jannika? Jana?)
Åh det var så roligt i intervjuerna efteråt. Båda fick frågan om romansen fortsatt när de kom hem. Pascal svarade Nej, men vi är goda vänner och hörs då och då. Nicoline: Nej vi har ingen kontakt överhuvudtaget sen vi kom hem.Ja just det! Superromansen! Så var det!![]()
Men nuuu vet jag vem årets Åsa är så lik! Nicoline är det ju!Åh det var så roligt i intervjuerna efteråt. Båda fick frågan om romansen fortsatt när de kom hem. Pascal svarade Nej, men vi är goda vänner och hörs då och då. Nicoline: Nej vi har ingen kontakt överhuvudtaget sen vi kom hem.![]()
Ja, har du inte kommit på det förrän nu? De är ju superlikaMen nuuu vet jag vem årets Åsa är så lik! Nicoline är det ju!
Har ju noll ansiktsminne. Men de är ju även kopior personlighetsmässigt! Eller personlighet... de är ju väldigt söta när de ler. Och de pratar på samma sätt, fladdrar med ögonen på samma sätt. Haha, att det tog sån tid att känna igen.Ja, har du inte kommit på det förrän nu? De är ju superlika![]()
Du är inte ensamVill bara meddela allmänheten att jag är lite småförälskad i Klas.
Misstänker ju att det nog är såDu är inte ensam![]()
Du hade gillat avsnittet där skäggmodellen satt med 2-3 andra killar på stranden och snackade skäggvård!Jag har inte sett ett avsnitt, men roas oerhört av referaten här![]()
Jag vill behålla Mattias, inte för han verkar tillföra något i tävlingarna i och för sig, Vem är Åsa? Håller med om Suzana.Vänligen rösta ut Åsa, Mattias och Suzana. De GÖR ju inget!![]()
Åsa = Nicolinekopian. Som dessvärre har dublonen nu.Jag vill behålla Mattias, inte för han verkar tillföra något i tävlingarna i och för sig, Vem är Åsa? Håller med om Suzana.
Åsa och Suzanna och LINN! Jag tycker dessa tre skulle ha varit klippt och skurna för farmen istället för robinson, den nivån passar dem bättre. Linns diktatorvecka måste ha varit The WEEK of her LIFE och hon har fortfarande inte fattat att den veckan är slut nu. Åsa är bara creepy, hon skulle passa bra i en skräckfilm, hon känns som Nicolines onda lillasyster typ. Suzanna, eh...ja. PINSAM!Vänligen rösta ut Åsa, Mattias och Suzana. De GÖR ju inget!![]()
Åsa och Suzanna och LINN! Jag tycker dessa tre skulle ha varit klippt och skurna för farmen istället för robinson, den nivån passar dem bättre. Linns diktatorvecka måste ha varit The WEEK of her LIFE och hon har fortfarande inte fattat att den veckan är slut nu. Åsa är bara creepy, hon skulle passa bra i en skräckfilm, hon känns som Nicolines onda lillasyster typ. Suzanna, eh...ja. PINSAM!
Mattias
Linn gillade jag ända till diktatorveckan, där visade hon en sida som jag helst vill vara utan men skicka inte Linn till farmen, tänk på djuren.Åsa och Suzanna och LINN! Jag tycker dessa tre skulle ha varit klippt och skurna för farmen istället för robinson, den nivån passar dem bättre. Linns diktatorvecka måste ha varit The WEEK of her LIFE och hon har fortfarande inte fattat att den veckan är slut nu. Åsa är bara creepy, hon skulle passa bra i en skräckfilm, hon känns som Nicolines onda lillasyster typ. Suzanna, eh...ja. PINSAM!
Mattias gillar jag. Vänta och se, han kommer snart i fokus.