tack- ändrade !Schantana![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tack- ändrade !Schantana![]()
Vet det bara för att jag har börjat ha papper och penna redo när jag lekertack- ändrade !![]()
Ja, jag brukar tycka du är skum även när vi delar lya.Har inte tillräckligt mycket tid på mig för att få fram något vettigt. Reagerar mest på att Lilltess sitter och kommer med vettiga tankar och åsikter, men väljer att följa LenaH för att hon tror att hon är något på spåren med sin teori. Eftersom jag vet min roll så vet jag också att LenaH är fel ute, men då Lena är Lena och alltid tycker jag är skum så får inte hennes röst några varningsklockor att ringa.
Så därför Ferrari röstar på Lilltess
För jag tycker hon hakar på Lena lite väl lätt.
Missa inte att rösta bara...jag reagerar på bumpo som lägger en andra röst på BSF - försök att styra bort röstningen från ferrari?
samtidigt reagerar jag lite på alla röster på ferrari- finns två scenarion. 1) ferrari är god- och någon/några onda passar på att hänga med i tåget
2) ferrari är ond och tja någon /några onda kan fortfarande hänga med i alibiröstning
Ja, och jag tror ju inte det är Bsf om en nu är god.och där kom en tredje röst på bsf
nån borde vara ond resp god av de två BSF och Ferrari! är min känsla
Och där gav du Bsf ledningen då?Har läst LenaHs teori som många verkar rösta utefter/ha samma tankar.
Men jag inte är insatt i vad alla har skrivit så känns det lite läskigt..
Detta blir dock en hafsröst (förlåt förlåt) och jag ska försöka hinna läsa igenom hela leken ordentligt och återkomma med mina tankar senare.
bollen__ röstar på Bsf för att det trillar in röster så lätt pÅ Ferrari
Ja tydligen.Och där gav du Bsf ledningen då?
Från ingenstans? Jag hade en teori och röstade utifrån den? Jag har även en teori om dig och jag är fundersam över @Lilltess men det här kändes starkast idag.Sookie röstar påquarter4ever tycker hon beter sig uda och håller på med mycket förklaringar om att blacksmithfarm inte är ond osv men man undrar ju också över Lenah röst på ferrari för den kom från ingenstans... tycker jag