Rött, mörkbrunt eller svart hår?

Sv: Rött, mörkbrunt eller svart hår?

Gick själv från rött till brunt nyligen:
9cad6c92720111e28d1822000a1f8cf0_6.jpg


1bcf82da6c7611e2b44322000a1f92df_6.jpg

Oftast körde jag med mörkbrun ögonbrynspenna, men ibland med läppenna i lämplig färg (plommon i mitt fall då jag hade lite rosa toner i håret)
6d876adc5f2111e2af8422000a9e28e9_7.jpg


Nu är jag dock brunette igen.. härligt! Mitt hår börjar äntligen återhämta sig:love: Det blev uttorkat av att färgas med directions/stargrazer/manic panic (blandade ändå alltid färgen med inpacking) dessutom fick jag bleka utväxten , har sandre/ljust kastanjbrunt hår i mig själv, för att färgen skulle bli riktigt knallröd. Brunrött ville jag inte ha då jag tycker det är gräsligt! :p

Nu kör jag på detta:
b6397e3e80bc11e2ae2122000a9e0911_6.jpg

Passar mig bättre, eftersom jag kan variera sminket mycket mera nu :D och jag sminkar gärna lite mer extrema sminkningar :) men olika färger på ögonskuggor mm. Det fungerar inte riktigt med rött hår
 
Sv: Rött, mörkbrunt eller svart hår?

Jag kan ev. ha en stump kvar - kan jag hitta den så kanske jag kan lista ut vilket märke det var. Jag får återkomma. :)
 
Sv: Rött, mörkbrunt eller svart hår?

Tack! Ja, rött är väl lite jag på något vis. Det passar min personlighet bra. Men jag känner mig lite tråkig nu bara. Det gör väl över.

Jag tror du kan se asball ut i ljusrosa. Lite så där kallrosa liksom..

Du kan ju tyvärr inte funka som referens på om kajal funkar på brynen eller ej i mitt fall iom att jag för det mesta sminkat mig i bilen då vi ses. Det blir gärna både kladdigt och snett. Spec när man som jag inte har några egna bryn. Det har du iofs också sett när jag vara osminkad. :P
 
Sv: Rött, mörkbrunt eller svart hår?

Ni med väldigt rött hår, vad jobbar ni med?
Har sökt jobb på ett kafé nu och vill verkligen ha det.
Men vad tror ni, kan man komma dit med håret färgat i någon "extremfärg" ?
Lite surt om man inte får jobbet pga det
 
Sv: Rött, mörkbrunt eller svart hår?

Rött hår är helt klart det snyggaste som finns. Det går nog över, jag får sådana ryck mest hela tiden, men det är väldigt sällan jag gör något. (Skickade ett meddelande på fejjan med bild på rosa håår för att inte kapa tråden här.)

Hahah, Jag har inte reflekterat över några sneda ögonbryn när vi setts! :D
 
Senast ändrad:
Sv: Rött, mörkbrunt eller svart hår?

Jag blev anställd som brunette. Har faktiskt bara fått jobb erbjudande efter jag färgat tillbaka.. hmmmm:confused: Som rödtott fick jag inte ens svar när jag skickade ut mitt cv (som för övrigt är samma cv men bytt bild)
Har inte ens reflekterat över det innan:eek:
 
Sv: Rött, mörkbrunt eller svart hår?

Jag har ju inte extremfärg, dvs köper röd vanlig hårfärg. Men det är ju rätt knallfärgat trots det. Och jag kan ju också sminka mig lite annorlunda.
Jag jobbar som tränare(häst). Så jag får se ut som jag vill.

Så här ser mitt hår ut och man kan se hur ögonbrynen fylls i med olika färg och olika mycket och olika form efter humör:

Utomhusljus m lite utväxt:
TuaLocoPlaskar.jpg.html


Spetsdam.jpg.html


Ohoh.jpg.html
 
Sv: Rött, mörkbrunt eller svart hår?

Ni med väldigt rött hår, vad jobbar ni med?
Har sökt jobb på ett kafé nu och vill verkligen ha det.
Men vad tror ni, kan man komma dit med håret färgat i någon "extremfärg" ?
Lite surt om man inte får jobbet pga det

Jag har jobbat som brevbärare i Danmark och som väktare i Sverige med mitt knallröda hår! Just nu pluggar jag till brandman! Jag har ingen bild på mitt CV och har aldrig haft, får jobb ändå. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära vänner, det kan vara så att jag har en 30-årskris*. Eller så är det bara time for change. Mitt hår är cirka 100% dödstråkigt...
2
Svar
27
· Visningar
3 504
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Efter att ha varit avskräckt från hårfärgning sedan en misslyckad blekning i fjortisåren har Stormkast äntligen tagit mod till sig och...
2
Svar
22
· Visningar
7 217
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp